Těšíme se na setkání na MSV 2025 v Brně! Přijďte se v termínu 7.–10. 10. podívat na náš dílenský nábytek a novinky SySEL a GRABit přímo z výroby. Informace o nových produktech najdete na www.sysel-polak.cz   
Zavřít
Modernizace zázemí pro údržbu a servis ve firmách

Modernizace zázemí pro údržbu a servis ve firmách

Servisní zázemí ve firmách hraje často roli tichého hrdiny provozu, pojďme se zaměřit na proměnu těchto míst. Moderní řešení dílenských prostor není jen o funkčním nábytku a pracovních stolech, ale také o bezpečném ukládání nářadí, chytrém využití prostoru a především dlouhodobé odolnost. Jak krok za krokem proměnit servisní dílnu na místo, které skutečně funguje?

Údržba a servis jsou často neviditelnou, ale zcela nepostradatelnou součástí každé výrobní firmy. Když se něco pokazí, musí být po ruce tým (nebo minimálně jeden schopný člověk), který problém rychle vyřeší – a ten potřebuje dobře vybavené zázemí. Souhlasíte?

Údržbářská dílna jako základ

V každé velké moderní firmě by nemělo chybět místo, kde má svůj prostor elektrikář, instalatér nebo servisní technik. Ponky, úložné skříně, pracovní stoly i šatny pro údržbáře – to vše tvoří základ, který umožňuje, aby servis fungoval tak, jak má.

Nestačí ale jen nějaké vybavení. Třeba taková maličkost jako je údržbářský kufr. Pokud má každý údržbář kufr s nářadím za 15 tisíc korun, je potřeba, aby měl své vlastní uzamykatelné místo, kde si vybavení bezpečně uloží. Každý je za svůj kufr zodpovědný, a právě proto se vyplatí řešit i kvalitu nábytku. Nechtějí ho odkládat jen tak někam, chtějí ho odkládat tam, kde mají jistotu, že je v bezpečí.

Zázemí pro údržbu a servis

Příklad z praxe: nová hala LE&CO

Když společnost LE&CO stavěla novou výrobní halu, rozhodla se rovnou vybudovat i moderní zázemí pro údržbu. Přinesli rozměry prostoru a jasnou představu:

  • tři pracovní stoly,
  • uzamykatelné skříně,
  • místo pro kufry jednotlivých údržbářů.

Dílenský stůl KOMBI AB4715
Objednací číslo: AB4715

Dílenský stůl KOMBI AB4715

Dílenský stůl KOMBI BM4815
Objednací číslo: BM4815

Dílenský stůl KOMBI BM4815

Dílenský stůl KOMBI CB4815
Objednací číslo: CB4815

Dílenský stůl KOMBI CB4815

Šatní skříňky kovové 6-ti box XS66-18
Objednací číslo: XS66-18

Šatní skříňky kovové 6-ti box XS66-18

Korpus SK1 SK1-100
Objednací číslo: SK1-100

Korpus SK1 SK1-100

Korpus SK1 SK1-100S
Objednací číslo: SK1-100S

Korpus SK1 SK1-100S

Předchozí Následující

Nejprve si prošli nabídku levných řetězců, ale nakonec dospěli k rozhodnutí investovat do kvalitního řešení. Zvolili šatní skříň se šesti oddělenými boxy – každý s vlastními dvířky, aby měl každý údržbář svůj kufr i nářadí bezpečně pod kontrolou.

Výsledkem je praktické a odolné zázemí, které firmě slouží dnes a bude spolehlivě sloužit i za řadu let.

Proč se vyplatí jít cestou kvality?

Ve velkých fabrikách platí jednoduché pravidlo – když něco přestane fungovat, tak čas jsou peníze. A právě proto se vyplatí mít údržbáře vybavené nejen správným nářadím, ale i zázemím, které jim v těchto krizových situacích bude tak trochu krýt záda. 

Investice do kvalitního dílenského nábytku se možná neprojeví hned na první pohled, ale projeví se pokaždé, když bude potřeba rychlý zásah. 

Řešíte modernizaci zázemí pro údržbu? Pojďme probrat možnosti, máme spoustu zkušeností z praxe, neradi si je necháváme pro sebe.

Podobné články o nábytku

Přejít do blogu
Modernizace zázemí pro údržbu a servis ve firmách
  • Datum přidání 07. 10. 2025

Modernizace zázemí pro údržbu a servis ve firmách

Servisní zázemí ve firmách hraje často roli tichého hrdiny provozu, pojďme se zaměřit na proměnu těchto míst. Moderní řešení dílenských prostor není jen o funkčním nábytku a pracovních stolech, ale také o bezpečném ukládání nářadí, chytrém využití prostoru a především dlouhodobé odolnost. Jak krok za krokem proměnit servisní dílnu na místo, které skutečně funguje?

Přečíst článek
Předchozí Následující