Rebranding loga

Rebranding loga

Konec roku 2024 je pro nás ve znamení velkých změn! Zatím jde o změny pouze na papíře, reálně se s nimi potkáte ale už brzy na všech našich výrobcích. 

Vyvíjíme se a rosteme… my všichni. Zrajeme. Momentálně jsme i my jako společnost došli do fáze důležitých vizuálních změn, které budou v následujících letech součástí našich výrobků. Vše má jasné tvary a obrysy a myslíme si, že je správný čas podělit se o to konečně i s vámi – s radostí (a hrdostí) oznamuje významnou změnu v naší vizuální identitě. 

Po deseti letech přichází čas na modernizaci loga, která reflektuje vývoj našich produktů, hodnot i cílů. Je výsledkem pečlivé spolupráce s grafikem a ilustrátorem Martinem Sodomkou, mimo jiné vydavatelem technických pohádek pro děti.  Nové logo začneme používat od 1. prosince 2024.

Proč jsme se rozhodli pro změnu?  

Logo je důležitým prvkem, který reprezentuje naši značku a komunikuje s okolním světem. To stávající se postupem času začalo jevit jako méně vhodné pro moderní marketing. Společným cílem bylo vytvořit vizuál, který by lépe odpovídal charakteru společnosti a zároveň zajistil snadnější propagaci firmy na B2B i koncovém trhu.  

A to se nám, troufnu si říct, povedlo.

Rebranding loga - dílenský nábytek POLAKJaké změny nové logo přináší?  

Změna loga spočívá ve třech hlavních oblastech:  

  1. Zkrácení názvu

       Nové logo využívá zkrácený název POLAK (místo POLAK CZ), který lépe odpovídá neformální komunikaci a zároveň zdůrazňuje naše rodinné kořeny, odkazující na jméno zakladatele. Přesně tak, jak ve skutečnost název my i vy využíváte. Prostě a jednoduše – výrobcem dílenského nábytku/montovaných hal je Polak. 
  2. Úprava značky 

       Vizualizace loga je založena na základním tvaru čtverce
    , který je pro naše kovové produkty charakteristický. Levý horní roh čtverce narušuje druhý čtverec pod úhlem 45°, jehož kontura stylizuje písmeno „P“. Toto písmeno je doplněno trojúhelníkem – šipkou směřující vpřed. Ta symbolizuje naši dynamiku a snahu být vždy o krok vpřed (což se nám díkybohu stále daří).

  3. Modernější barevnost a typografie

       Nové logo se pyšní čitelným a kompaktním nápisem POLAK, vyvedeným linkou konstantní tloušťky. Záměrem byl svěží a moderní vzhled, který odpovídá našim technologicky vyspělým výrobkům. 

Co změna loga znamená pro vás – naše zákazníky?  

Nové logo je víc než jen vizuální změna. Je odrazem našeho závazku poskytovat moderní, kvalitní a precizní výrobky, ať už jde o kovový dílenský nábytek, nebo montované haly. Věříme, že tento čerstvý vítr do plachet nám pomůže ještě lépe komunikovat naši vizi a o další krok se přiblížit novým i stávajícím zákazníkům. 

Děkujeme vám za dlouhodobou přízeň a těšíme se na další novou kapitolu.

 

Podobné články o nábytku

Přejít do blogu
Předchozí Následující