Servis odběratelům

Reklamace

  • Záruka za jakost dodaného zboží je v délce 48 měsíců ode dne převzetí zboží zákazníkem. Záruka se vztahuje na vady, které vznikly výrobní nebo konstrukční vadou výrobku nebo jeho komponentu, při používání výrobku v souladu s návodem k použití výrobku.
  • Poškozené zboží při přepravě je nutné oznámit ihned po převzetí zboží. Poškození způsobené přepravou musí být písemně zaznamenáno na formuláři dopravní společnosti, která zboží dodala a podepsáno řidičem. 
  • Reklamaci pro neúplnost objednávky je nutné oznámit nejpozději do 5 dnů od převzetí zboží. V případě pozdějšího nahlášení už není možné ověřit, zda bylo zboží opravdu dodáno nekompletní.
  • O bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace a zároveň průběh jednotlivých zakázek se stará Referentka kvality divize nábytek, a to jak pro Českou republiku, tak pro zahraničí - viz stránka s kontakty.

 

Doprava

  • Zajišťujeme dopravu malých i velkých zakázek jak po České a Slovenské republice, tak do zahraničí, a to prověřenými společnostmi jako jsou například TopTrans, Cobra Transport, Dachser, Jaroslav Janoušek Transport a Aleš Báča.
  • Ceny za přepravu určují smluvní podmínky uzavřené mezi odběratelem a prodejcem.
  • Naše zboží je expedováno na paletách POLAK CZ a baleno dle přepravních požadavků tak, abychom minimalizovali rizika poškození. 

 

Produktový servis

  • Spokojenost zákazníka je pro naši společnost prioritou, proto poskytujeme maximální možnou podporu prodeje a pomoc při výběru zboží, prodeji a případném servisu.
  • Pro maximální využití Vámi zakoupeného výrobku provozujeme online poradnu www.smfu.eu, kde naleznete podrobné návody, rady a tipy.
  • O naše odběratele se neustále starají obchodní manažeři, kteří jsou připraveni zodpovědět všechny případné dotazy - viz stránka s kontakty.