Kde a jak koupit dílenský nábytek POLAK

Veškeré naše produkty dodáváme zákazníkům prostřednictvím našich smluvních obchodních partnerů. V případě zájmu o konkrétní produkty je vložte do naší e-poptávky a odešlete vybranému obchodnímu partnerovi z Vašeho regionu. Vámi oslovený obchodní partner se s Vámi spojí a sjednáte společně způsob dopravy, platby a případně další podrobnosti Vašich požadavků.

Doprava a poškození výrobku při přepravě

Zajišťujeme dopravu malých i velkých zakázek jak po České a Slovenské republice, tak do zahraničí. Poškozené zboží při přepravě je nutné oznámit ihned po převzetí zboží.

Reklamace výrobku

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme kontaktovat obchodního zástupce, přes kterého jste váš výrobek zakoupili. Reklamovat zboží ale samozřejmě můžete i u nás a rádi pro vás zajistíme i pozáruční opravy.